2 Ağustos 2012

İstanbul Trafiğinden kaçış Tekirdağ:)


Bilgisayarda fotoğraflara bakarken Tekirdağ'a gittiğimizde çekildiğimiz fotoğraflara rastladım. İlk baharda gitmiştik aslında Tekirdağ'a ama ben unutup gitmişim fotoğrafları. Aslında sık sık gezerim fotoğrafları ama gözümden kaçmış demek ki:) İstanbul'da bir cumartesiydi ve sahile gidip bir deniz havası almak istedik ama internetten yolların durumuna bir baktık her yerde trafik felç:( Benim surat düştü tabi hemen. Hala trafiğe alışmadım aramız hiç iyi değil yani. Ama sevgili Selçuk'un aklına süper bir fikir geldi ve bir baktık Tekirdağ yolundayız. Çok akıllıcaydı çünkü İstanbul'da sahile inmeye kalksaydık o trafikten çıkamazdık. Hem strese girerdik boşu boşuna hemde Tekirdağ'a gitme süremizle aynı zamana gelirdi sahile inmemiz. Trafikten kurtulduk ve farklı bir yer görmüş olduk. Evet küçük bir yer Tekirdağ'a ama sahili çok güzel. Ben Mersin'e benzettim birazda aslında.Bende bol bol fotoğraf çektim ve çektirdim. Havada şansımıza çok güzeldi. Sahilde oturup hem deniz havamızı aldık hemde güneşin tadını çıkardık küçük küçük yan yana dizilmiş kafelerin birinde oturup. O kadar kalabalıktı ki kafelerin fotoğrafını güzel çekemedim.


Taze sıkılmış meyve sularına bayılırım. Eğer menüde varsa içerim mutlaka bir bardak. Baksanıza nasıl çekiyorum pipetle portakal suyunu:) Ağzım büzüşmüş gözlükten görünmüyor ama gözlerim şaşı olmuştur:) hımmm olsa da içsek şimdi...


Bu fotoğraftan önce bir sürü fotoğraf çektirdim Aşk'ta dayanamadı yanıma geldi artık durmam için:) Ama ben durur muyum Hayırrrrr:) Aşk'ıda yanıma aldım kaldığım yerden devam ettim:)


Tam lale zamanıydı. İstanbul'da olduğu gibi Tekirdağ da her yer laleydi. Ben pek çiçek sevmem ama laleye bayılıyorum. Keşke her mevsimde açsalar ama zamanları çok kısa süreli:( Belkide bu yüzden bu kadar seviliyor lale. Şunun rengine bakar mısınız çok güzel. Hepsini çekemedim ne renkler ne renkler. Şükür etmek için küçük bir neden benim için...


Tekirdağ'a gidip de Tekirdağ köftesi yememek olur mu? Bizde olmaz dedik ve sora sora en güzel yeri bulmaya çalıştık. Gerçekten güzeldi. Bizim buralarda yediğimiz Tekirdağ köftesi köfte değilmiş onu anladık. Fotoğrafta pek belli olmuyor ama bir kişini tek başına zor bitirirdi köfteleri. Ki öyle oldu hepimizin tabağında arttı:) Tekirdağ'a gidip yemenizi tavsiye ederim Tekirdağ köftesi çok güzellllllll:))))) Tekirdağ'a giderken bana da uğramayı unutmayın sakın:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder