31 Temmuz 2012

Başakşehir'de Ramazan


Ben Adanalıyım sadece Adana'da değil bir çok şehirde Ramazan geçirdim.Ama anlatıldığı gibi İstanbul'da Ramazan farklıymış.Harika camilerinden mi, buram buram tarih kokmasından mı, yoksa bin bir çeşit insanın aynı anda o manevi duyguyu yaşayabilmesi mi bilmiyorum ama gerçekten farklı. Ben Başakşehir'de oturuyorum gayet nezih bir yer çok şükür. İstanbul'da yaşayıp aslında İstanbul'da yaşamıyormuş hissi veriyor. Evet burasıda çok kalabalık ama o kalabalıklığa rağmen ne gürültü, ne kalabalıklığın getirdiği çevre kirliliği(her konuda) yok çok şükür. Neyse bende epey övdüm Başakşehiri:) Ama Başakşehir Ramazan'da da gösterdi farkını ve Sular Vadisi denilen ortasında yapay küçük bir nehir geçen, etrafın yeşilliklerle kaplı, yürüyüş yollarının olduğu,ufak kafelerin hizmet verdiği bir yer.


İşte orayı Ramazan için çok güzel şekilde dizayn etmişler. İnsanlar yaz olmasının ve okulların tatil olmasının avantajıyla sahura kadar orada vakit geçiriyorlar. Eski Ramazanlarda bir çok şehirde geçici olarak kurulan feshaneler gibi küçük küçük stantlar kurulmuş satışlar yapılıyor, küçük bir lunapark kurulmuş, özellikle kanal 7 nin yayınladığı Ramazan özel programları için büyük bir sahne kurulmuş.Her gün değerli konukları burada ağırlıyorlar.


Sahnenin karşısına sandalyeler koymuşlar izlemek isteyen insanlar rahat rahat programları izleyebiliyorlar. O kadar kalabalıktı ki anlatamam. Ama Ramazanında tadı da orada ve ben kalabalıkta mutlu olanlardanım:)


Kalabalık demiştim:)Sandalye bulamayanlarda kendilerini çimenlere atmışlardı:)Bu fotoğraftaki sadece bir kısmı bunu söylememe gerek yok sanırım:)


Bu da sevgili atlı karınca:)Hala severek bakıyorum atlı karıncaya. Ben küçükken lunaparka gitmek hem çok önemliydi çünkü az gidilirdi hemde çok zevkliydi çünkü çocuktuk:)Ah atlı karınca ahhhh...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder