18 Temmuz 2012

Yaz Geldi....


Yaz kavurucu sıcağıyla geldi.Aslında 15 gündür annemlerin yanındaydım doğal olarak da yaylada serin serin oturuyordum. İlk gün İstanbul'a gelince sıcaktan uyuyamadım. Aslında 1 haftalığına gittiğim tatil 2 haftaya uzadı bazı sorunlardan dolayı.Yani anlayacağınız son 1 haftası tatil değildi sıkıntılı bir koşturmacaydı. O yüzden sadece ilk haftadan bahsedeceğim ve güzel bir bahçenin fotoğraflarını paylaşacağım.Bol bol fotoğraf çektim, çektiğim fotoğraflardaki organik meyvelerden de bol bol yedim:)Bu yazıyı da fotoğrafları da daha önceden paylaşmak isterdim ama blogumu  açamadan önce eşime şirinlikle aldırdığım ipad ile yapmam çok zor olduğu için İstanbul'a dönmeyi beklemem gerekti.Anneciğimin ve babacığımın herşeyi kendi elleriyle tek tek yaptıkları bahçenin tadını çıkardık.Son 4 gün kala eşimde bize katıldı.Bol bol dinlendim anlayacağınız:)

Annemler bahçedeki her ağaca isim verdiler ekerken.Yukarıdaki bu kiraz ağacıda benim ismimi koydular.Epey büyümüşüm değil mi:)



Buda organik domateslerin,biberlerin,salatalıkların yetiştirildiği küçük bostanımız:) Orada hava serin olduğu için biraz geç yetişiyor.




Bunlarda dalından koparıp yıkamadan yediğimiz kirazlar:)



Resimlerde de görüldüğü gibi bol bol yedik:)Bu ağaçları yetiştirip bu güne getiren ve huzurla, gülerek meyvelerini yiyen anneciğimin ve babacığımın ellerinden öpüyorum.İyiki varsınız canlarım:)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder