30 Mayıs 2012

Tukaş Etkinliği...

Geçen gün Tukaş'ın sponsorluğunda bir etkinlik düzenlendi.Bende Sağlıklı Mutfak'ın yani sevgili Hilal'in sayesinde bende bu etkinliğe dahil oldum.12 blog sahibi hanımın seçtikleri meze tariflerini yaptıkları bir etkinlikti.Katıldığım ilk etkinlikti benim. Yaklaşık 3 saat diğer blog sahipleriyle eğlenceli vakit geçirdik.Sevgili Hilal'le tanışmak kısmet oldu ve tabi diğer hanımlarla da.Ben bugünlerde çok halsizim ve hemen yoruluyorum.Tabi etkinlikte de çok yoruldum.Ama iyi ki katılmışım teşekkür ederim hilal:)Acılı tahinli ezme yaptım bende.Kahramanmaraş'tan gelen pul biberle yaptığım için biraz acı bulundu ama sevildi:)Aklımdan ne geçiyorsa onu yazıyorum resmen.Hadi hayırlısı:)
  Fotoğrafta görüldüğü gibi mezeyi hazırlarken bir yandan da röportaj veriyorum:)İlk önce kameralara konuştum daha sonrada Vatan Şaşmaz'ın sorularına cevap verdim:)
Yukarıda da görüldüğünü üzere arı gibi çalıştım:) Alışveriş merkezinin havalandırmasının çalışmamasını da göz önünde bulundurursak diğer fotoğraftaki yüzümden de okunan yorgunluk normal dimi:) Ama hala her şey yolunda gibi davranmama ne diyorsunuz:)
İşte acılı tahinli ezmem.Tost ekmeklerini dilimleyip üzerine ezmeden sürdüm.Sunumu tadımlık olarak yaptık.Üzerlerine de birer parça ceviz koydum.Evet fotoğraftaki gibi biraz acıydı:))
Değişik ve güzel bir gün geçirdim anlayacağınız.Şimdi önümüzdeki etkinliklere bakacağız:)))









3 yorum:

  1. ellerine sağlık herkes Adanalılar gibi acıyı sevmiyor tabi tuba

    YanıtlaSil
  2. evet ablacığım olsun ben sevdim:)

    YanıtlaSil
  3. Sulecim rica ederim;) seni tanıdığıma bende çok memnun oldum. diğer etkiniklerde de görüşeceğiz inşallah. öperim

    YanıtlaSil