25 Mayıs 2012

Kalp Demeti:)


O gün internette dolaşırken gördüm bu kalpleri.Çok sevdim ve benimde olsun istedim. Zaten bir süredir rölyef çalışmalarımın yanında keçeden bir şeyler yapmaya çalışıyordum.Hııı bu arada bir kaç güne yaptığım rölyeflerin fotoğrafları çekip paylaşacağım.Neyse keçeye tekrar dönelim.İlk olarak yiğenime adı yazan bir kapı süsü yaptım,sonra yaka iğneleri,magnetler derken bu kalplere başladım.İkea'dan aldığım bu saksı boş duruyordu.Kalplerimi koymak için ideal bir seçenekti.Kalpleri yaptıktan sonra saksıyı süsledim.Kalplerin dik durması için saksının içine sakladığım kalın koli kartonunu bir kaç kat koydum ve kalplerini oraya batırdım.(Derya Baykal kıvamına geldim iyice hiç birşeyi atmıyorum:)).Bence daha bitmedi aslında bitti ama bitmedi.Ben daha durur aklıma bir şey gelir eklerim ona bir şeyler yani:)Siz daha farklı şekillerde yapabilirsiniz hayal gücünüze kalmış.Bir ara renkli kalplisini de yapmayı düşünüyorum.Bence çok güzel hediyede olur bu kalp demetinden.Yani bana gelse ben çok mutlu olurdum:) 

Yukarıda gördüğünüz gibi kalplerimi tek tek kestim.Böyle bile güzel görünüyorlar:)

Bu da kalplerimin yakından görünümü:)

Saksımı da biraz süsleyeyim istedim:) Evde ne varsa onları kullandığım için kurdelem bordo:) 

Çevrenizdeki kalpler bunlar kadar güzel olsun inşallah.Sevgiler...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder