13 Haziran 2012

Atölye yazıları 2...

TATİLE GİRDİK:)
Daha önceki atölye yazımda da bahsetmiştim haftada 2 gün kursa gidiyorum.Sabah erken kalkmak zorunda olsam da(erken kalkmaktan pek hoşlanmam da:)) koşarak gidiyorum kursa.Geçen hafta kursumuz tatile girdi.Bizde kurs tatile girmeden yaptıklarımızı düzenlediğimiz bir organizasyonla sergiledik.Sergiyi dolaşırken şöyle bir baktım da güzel şeyler yapmışız.Kurstaki bütün arkadaşlarımı tebrik ediyorum ellerinize sağlık.Ve tabi ki Başakşehir kursunun en kıymetli hocası Füsun hocaya teşekkür ederim.
Soğuk ve karlı kışta yapılan bir çalışmam.Bu sene biliyorsunuz istanbul'da bol kar gördük.Bizde bu kadar kardan sonra bir karlı tablo yapmalıyız dedik.Eski bir İstanbul sokağı.Sütçüsüyle,cumbalı evleriyle...
İstanbul'dan bir kare daha.Biz bu tabloların çoğunu gerçek fotoğraflardan yapıyoruz. Boğazdaki nadide yalılardan bir kaçı.
Yukarıdaki fotoğraftaki ise benim çok zevk alarak yaptığım kağıt rölyef çalışmam. Fotoğrafta pek belli olmuyor ama kat kat boyut kazandırılmış bir çalışmadır. 
Bu da parçalı tablom.5 parçadan oluşan tuval üzerine özel bir hamurla yapılıyor.Bu çalışmamda dahil hepsinin boyama kısımlarının hepsi yağlı boyayla boyanmıştır.
Çok zorlanarak yaptığım parçayı en sona sakladım:) Bu gördüğünüz bebeklerin her şeyini ben yaptım(tabi ki hocamızın direktifleriyle).Vücudundan, elbisesine, saçından, tabanına, mikrofonuna kadar her şeyi ben yaptık.Sadece adamın elindeki gitar hazır.Bebekte yaptım ya:))Yaptıklarımı burada paylaşmak beni çok heyecanlandırdı. Fotoğrafladığım bir kaç şeyim daha var artık bir daha ki sefere onlarda.istanbul'da yaşayan herkese tavsiyem 17'sine kadar açık olan Feshane'yi mutlaka gezin.Çok güzel çalışmalar var görünce inanamayacaksınız.Eyüp taraflarına giderseniz uğrayın mutlaka.Bu arada çalışmalarım satılıktır ilgilenenlerin bana mail atmaları yeterli. 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder