16 Mart 2012

Pazar...

RENKLİ TAKSİM:)
Herkese merhaba, bu seferki konumuz bir yemek tarifi değil.Geçen pazar taksimdeydik.Niye diye sormayın bizde bilmiyoruz sanırım Taksim bizi çağırdı.Aslına bakarsanız benim pek aram yoktur taksimle.Tamam güzel yer İstanbul denilince akla ilk Taksim gelir ama o kadar kalabalık bana göre değil.Ve bir çok insan neden orada olduklarını bilmiyorlar.Özellikle İstiklal'de bir ucundan bir ucuna gidip gidip geliyorlar.Bilmiyorum ben anlam veremiyorum.Neyse bir bildikleri vardır deyip geçiyorum.Başlıkta dediğim gibi gerçekten buz gibi havaya ve yağmura rağmen çok renkli ve kalabalıktı Taksim her zamanki gibi:)Selçuk'la(Yakın Dostumuz:)) birlikte bol bol fotoğraf çekmeyi hayal ederek başladık Taksim gezisine ama yağmur izin vermedi bize.Çekebildiğimiz bir kaç resimden seçtiklerimi yayınlayacağım.
Üsteki resimlerde gördüğünüz gibi insan cümbüşü vardı Taksimde. Yaşlısından, gencine, çocuğuna kadar her yaşta insan toplanmış.Her köşede farklı tarz müzik vardı aslında.Bir köşeden saz sesi,diğer köşede bir oyun havası,diğer bir köşe flüt sesi böyle devam ediyor... 
Sıra yediğim içtiklerime gelsin:)Kahvaltıyı da koyacaktım aslında ama kahvaltıyı beğenmedim pek koymuyorum o yüzden.Kahvaltıyı yaptığımız Haci Sayid şubesini de kınıyorum buradan.Neyse akşam yemeğimiz güzeldi ama.İstiklal'de Fıccın'da yedik akşam yemeğini.Sokak arasında sırasıyla 3 tane küçük dükkandan oluşan bir restaurant.Sahibi Çerkez, nereden mi biliyorum bizim Selçuk Çerkez olduğu için:) İlk olarak içim ısınsın diye Çerkez çorbası içtim.Tavuk çorbasının sarımsaklısı gibiydi.Ben tavuk çorbasını çok severim o yüzden sevdim ben.
Çorbadan sonrada daha öncede tadına baktığım pshalive (Çerkez mantısı) yedik.Ben yoğurtlu eşim ve Selçuk sarımsak soslu olanı yediler.Ben bayıldım mutlaka deneyin.Çok tanıdık bir tat ama denenmeli mutlaka.Restaurantta Türk'ten çok turist vardı.Turistler için bilindik bir yer Fıccın.Benden bir tavsiye gidip Çerkez yemeklerinin tadına bakın.Midemde yer kalmadığı için tatlılarının tadına bakamadım ama ilk fırsatta gidip tatlı yiyeceğim.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder